sarneveshtbar

sarneveshtbar

sarneveshtbar

sarneveshtbar

  • ۰
  • ۰

 

باربری در اصفهان1401.10.06

باربری در اصفهان

باربری در اصفهان

sarneveshtbar

سرنوشت بار  

 

 

دست کم گرفتن خطرات ناشی از جابجایی آسان است، بنابراین ما مجموعه ای از نکات مفید را از تجربه چندین دهه خود در کمک به جابجایی لندنی ها گردآوری کرده ایم.

 

      بسته بندی در محدودیت وزن. توصیه می کنیم هر جعبه را در حداکثر وزن 20 کیلوگرم نگه دارید. این کار به جلوگیری از آسیب دیدگی کمر یا گردن کمک می کند و خطر آسیب دیدن وسایل شکننده را در صورت افتادن تصادفی جعبه کاهش می دهد.

      تکنیک های وزنه برداری ایمن را بیاموزید. حتی اگر جعبه هایی که در حال جابجایی هستید خیلی سنگین نباشند، هنگام جابجایی ده ها جعبه در چند ساعت به راحتی آسیب می بینید. نکات کلیدی که باید به خاطر بسپارید عبارتند از: پشت خود را صاف نگه دارید ** چمباتمه بزنید، روی خم نشوید ** اجسام را با دو دست بلند کنید ** به آرامی راه بروید ** همیشه مستقیم به جلو نگاه کنید.

      خطرات احتمالی را فهرست کنید. این کاری است که شرکت های حمل و نقل حرفه ای در تحقیقات اولیه انجام می دهند. شما باید از پله ها، سطوح ناهموار کف و درهای دارای لولاهای خود بسته شونده آگاه باشید.

      کفش های محکم و ضد لغزش بپوشید.

  • ۰۱/۱۰/۰۸
  • sarneveshtbar sarneveshtbar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی